Blog

 

Weekend w Pile okraszony wieloma rekordami personalnymi! 8,5s motocyklem bez doładowania!

Post utworzony przez Piotr S
Utworzony cze 21, 2022

Weekend w Pile okraszony wieloma rekordami personalnymi! 8,5s motocyklem bez doładowania!

Trzecia runda Grand Prix Polski 1/4 mili odbywająca się w Pile 19 czerwca obfitowała w rekordy personalne, zarówno wśród motocyklistów jak i wśród kierowców aut, dlatego dopiero teraz mamy dla Was podsumowanie rekordów personalnych z minionego weekendu.

Paweł Rataj Ratajczak ustanowił nowy rekord Polski Moto Extreme 8.566s przy prędkości 255,50 km/h! Tym samym podniósł niesamowicie poprzeczkę jeśli chodzi o motocykle bez doładowania!

Maciej Ziółkowski swoim VW Lupo z DSG pojechał pierwszą w życiu dziewiątkę i to na polskiej ziemi – 9,940s z prędkością na mecie wynoszącą 235,60 km/h! Tym samym jest to dziewiąty w historii Polski przednionapędowy pojazd z czasem poniżej 10 sekund!

Patryk Walke swoim Audi S5 pobił kolejny raz własny rekord Polski Street – 8,604s z niesamowitą prędkością – 267,06 km/h. Patryk na naszej liście Top of the tops tym czasem wskoczył na niesamowite 10. miejsce, zrzucając Wojtka Muchę poza TOP10, ulicznym wozem, na oponie dopuszczonej w Polsce do ruchu publicznego! Film z przejazdu Patryka zobaczycie tutaj!

dragracelist.pl

Paweł Trawczyński swoją Hondą Civic pobił rekord personalny ustanawiając czas 11,490 przy prędkości 194,27 km/h, co daje mu 12. miejsce na liście DRAG FWD N/A.

dragracelist.pl

Andrzej Ossowski 10,518s z prędkością na mecie wynoszącą 210,64 km/h i tym samym awans na 8. miejsce w rankingu najszybszych Diesli w Polsce. zrobił kilka szybkich dziesiątkowych przejazdów, niemniej w dwóch z nich na poziomie 10,5x dopatrzyliśmy się rzeczy niemożliwej patrząc na dotychczasowe starty Andrzeja – 60ft = 1,4s. Po analizie video z transmisji live z zawodów doszliśmy do pewności, że błędne 60ft wynikało z dużego zadymienia z wydechu, a wiatr w plecy kierował czarną chmurę dymu w kierunku startu i fotokomórek 60ft. Okazało się, że kiedy Andrzej w „rekordowym” przejeździe zbliżał się do fotokomórek 60ft, na choince dalej świecił się prestage – czyli tak jakby dalej nie opuścił przednimi kołami strefy startu, a była to zwyczajnie chmura czarnego dymu. Zachęcamy kierowców mocno dymiących setupów diesla do wypuszczania wydechu 50cm nad ziemią.

dragracelist.pl

Constantin Blümel również pojechał nowy rekord personalny i tym samym wrócił na 3. miejsce w klasie RWD N/A z czasem 10.520s oraz prędkością na mecie wynoszącą 212,38 km/h!

dragracelist.pl

Jan Sołtysiak nieznacznie poprawił rekord personalny – 10,754s przy prędkości 206,30 km/h na mecie!

dragracelist.pl

Jarosław Kalata na swoim Suzuki GSX-R 1000 wrócił z Piły z nowym rekordem wynoszącym obecnie 9.365s z prędkością 248,10 km/h na mecie i tym samym z awansem na 3. miejsce w klasie Moto Maxi (silniki wolnossące, oryginalne wahacze). Jarka czas to obecnie najszybszy przejazd dla motocykli do 1000ccm w Polsce, także wielkie gratulacje. Przed Jarkiem w Moto Maxi tylko dwie mocno zmodyfikowane Hayabusy.

Anna Bąk na swoim nowym motocyklu BMW S1000RR przy prędkości na mecie 244,89 km/h zrobiła czas 9,897s. Jest to trzeci w Ani karierze motocykl, którym zrobiła dziewiątkę!

dragracelist.pl

Piotr Kawczyński (Kawasaki ZX-12R) 9.565s z prędkością 240,48 km/h – awans do czołowej dziesiątki klasy Moto Maxi.

Sławomir Detmer (Suzuki GSX-R 1000) 9.650s przy prędkości 240,48 km/h – awans na 12. miejsce w Moto Maxi.

Marcin Witalewski (Suzuki GSX-R 1000) 9.700s z prędkością 245,90 km/h – awans na 13. miejsce w Moto Maxi!

Jacek Walicki (Nissan GT-R R35) 10,008s z prędkością 231,66 km/h – powrót po kilku latach przerwy w startach i od razu blisko dziewiątki.

Bartek Zieliński (BMW M5) 10.934s z prędkością 207,85 km/h!

Mateusz Bańkowiak (Chevrolet Corvette C6) 11.041@209.91 – awans na 5. miejsce w klasie RWD N/A

Piotr Aksamit (Mercedes klasy E W212) 10.673s z prędkością 207,73 km/h!

Robert Pawlaczyk (Volkswagen Golf VII) 12.333s przy 193,44 km/h na mecie, tym samym wejście do Top 20 klasy Street FWD!

W tym samym czasie, co zawody w Pile, odbywała się też impreza organizowana przez Drag Racing Slovakia w Trenczynie, gdzie spośród kilku Polaków w parku maszyn, dwóch biło rekordy personalne.

Łukasz Laskowski pobił rekord personalny swoją Hondą Civic, wynosi on obecnie 9,702s z prędkością na mecie równą 250,03 km/h i tym samym awansował na 5. miejsce wśród aut FWD w Polsce oraz miejsce numer 101 na liście aut FWD w Europie!

dragracelist.pl

Jurij Sorokin zrobił nową życiówkę po kilku latach przerwy w biciu rekordów. W swoim najlepszym przejeździe uzyskał czas 9,594s przy prędkości 238,49 km/h, tym samym uzyskał awans na 21. miejsce w klasyfikacji aut AWD.

dragracelist.pl

Wszystkim zawodnikom gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów!

.

Zobacz również:

Golf II Bimoto TDI pierwsze 8sec dieslem w Polsce

Golf II Bimoto TDI pierwsze 8sec dieslem w Polsce

Daniel Mrzygłód, jest znany w naszym środowisku, przede Wszystkim ze swojego pomarańczowego Golfa I silnikiem diesla który od zawsze pokazuje do czego moze być zdolna jednostka wysokoprężna. Nie jest to jednak jedyny diesel na koncie Daniela, poza samochodami...

Santa Pod w polskim wydaniu

Santa Pod w polskim wydaniu

www.dragracelist.pl W maju tego roku doszło do niecodziennej historii napisanej przez 20 polskich zawodników związanych z wyścigami na 1/4 mili, a mianowicie spakowali swoje auta na trzy ciężarówki, sami wsiedli w autobus oraz samoloty i wzięli udział w Doorslammers...

Andrzej Ossowski i jego historia z olejem napędowym

Andrzej Ossowski i jego historia z olejem napędowym

kolejny film produkcji Red Turbo Channel, tym razem jest to wywiad z Andrzejem który w klasie diesel ściaga się kolejny sezon wieloma autami, obecny Mercedes, według tego co opowiada sprawia mu największą frajdę, przeprowadzone modyfikacje plany na przyszłość można...

Copyright © 2022 DragRacing.pl          

Ta strona używa ciasteczek.
Polityka ciasteczek
Więcej
AKCEPTUJĘ